Inschrijvingsregister der leerlingen

Gelijkaardige items

Trefwoorden

Geef zelf trefwoorden in

Je kan meerdere trefwoorden invoeren gescheiden door een komma.

Info

  • AanbrengerInstelling
  • Objectnummerre00022
  • CategorieDingen
  • Locatiebenaminggemeentelijke lagere school voor jongens Sint-Joris-Winge
  • StraatDiestsesteenweg (voorheen Diestschestraat)
  • DeelgemeenteSint-Joris-Winge
  • Vermoedelijke datering3/10/1917 - 30/09/1976
  • Vervaardigergemeentelijke lagere school voor jongens Sint-Joris-Winge
  • Kleurzwart-wit
  • Materiaalpapier
  • BeschrijvingLeerlingenregister blad 21: Scheys Frans Hendrik; Blockx Louis Matheus; Bollaerts Remi; Deronde Louis Jozef; Mertens Bertrand; Ons Frans Robert; Terclavers Juul M.; Van Baelen Joris Germaan; Wolfs Marcel Raym.; Ickx Frans; Cristael Juul Lod.; Cockx Rene Karel; Andries Everard Roger; Deruyter Leop. Theof.; Grauwels Ludov.; Grauwels Isidoor; LamberAndre J.; Liboton Jozef M.; Nys Romain; Portauwe Marcel Jozef; Saevels Roger Alfons; Baumans Frans M. H.; Blockx Marcel I.; Brams Robert Isidoor; Crabbe Frans Ghislain; Crabbe Norbert Maurits; De Ruyter Joost M.; Frooninckx R. Louis; Frooninckx R. Josse; Lemmens Boni August; Nijs Alfons Andre; Torfs Leopold; Thys Jozef; Van der Stappen Andre; Wolfs Raymond; Van de Plas Gilbert Alfons; Verreckt Roger Henri; Vandenbosch Marcel; Peeters Willy; Derden Marcel Theofiel; Crabbe Desire Richard; Christael Gaston Fr. M.; Merckx Jozef Edward; Reniers Remi Jozef
  • ContactpersoonSchoolarchief St-Joris-Winge (Lutgarde Stas)
    Kiekenbosstraat 3
    3390 Tielt-Winge
    016 63 32 70
  • BronSchoolarchief St-Joris-Winge

Rechten

Creative Commons: naamsvermelding - niet commercieel - gelijk delen 2.0 Belgiƫ

Ligging

Wens je mee te werken... ?

Heb je zelf nog oude prentkaarten, of schatten op zolder waarmee je iets wil doen? Of heb je nog een leuk verhaal? Of kan je iets meer vertellen over reeds geposte items op deze erfgoedbank ? Schrijf je dan in als medewerker van deze erfgoedbank. werk mee

Reacties

Geen reacties.

Jouw reactie

Gelieve in te loggen om een reactie te kunnen plaatsen.