Inschrijvingsregister der leerlingen

Gelijkaardige items

Trefwoorden

Geef zelf trefwoorden in

Je kan meerdere trefwoorden invoeren gescheiden door een komma.

Info

  • AanbrengerInstelling
  • Objectnummerre00029
  • CategorieDingen
  • Locatiebenaminggemeentelijke lagere school voor jongens Sint-Joris-Winge
  • StraatDiestsesteenweg (voorheen Diestschestraat)
  • DeelgemeenteSint-Joris-Winge
  • Vermoedelijke datering3/10/1917 - 30/09/1976
  • Vervaardigergemeentelijke lagere school voor jongens Sint-Joris-Winge
  • Kleurzwart-wit
  • Materiaalpapier
  • BeschrijvingLeerlingenregister blad 28: Stockmans Juul; Gooris Raymond; Andries Lucien Achilles; Gilis Jozef Marie; Andries Louis Julien Gerard; Stillaert Frans Engelbert; Seldeslachts Marc Alf. Eug.; De Rijk Andre Alois Remi; Van de Broeck Joseph; Verheyden Valeer Roger; Coosemans Paul Alfons; Van de Waeren Joseph Frans ?; Crabbe Julien A. Aug.; Verhoeven Andre Leop. Jules; Nijs Roger; Van den Bosch Norbert; Minnen François; Verreck Freddy Karel Frans; Verreck Jan Maurits Jozef; Verhoeven Roger; Van Hentenrijk Jos; Brams Emiel; Mertens Jonhy; De Rijk Louis; Andries Jos; Willems Firmin; Favier Jules; Froninckx Georges; Lambrechts Roger; Van Hentenrijk Paul; Van der Meren Louis; Reinquin Raymond; Cornelissen Jan; Cornelissen Bennie; Adams Henri; Cauwenberghs Julien; Bollaerts Freddy; Everaerts Luc; Ickx Juul; Meus Andre; Timmermans Theofiel; Tielens François; Van Cauwenbergh Achille; Van der Waeren Willem
  • ContactpersoonSchoolarchief St-Joris-Winge (Lutgarde Stas)
    Kiekenbosstraat 3
    3390 Tielt-Winge
    016 63 32 70
  • BronSchoolarchief St-Joris-Winge

Rechten

Creative Commons: naamsvermelding - niet commercieel - gelijk delen 2.0 België

Ligging

Wens je mee te werken... ?

Heb je zelf nog oude prentkaarten, of schatten op zolder waarmee je iets wil doen? Of heb je nog een leuk verhaal? Of kan je iets meer vertellen over reeds geposte items op deze erfgoedbank ? Schrijf je dan in als medewerker van deze erfgoedbank. werk mee

Reacties

Geen reacties.

Jouw reactie

Gelieve in te loggen om een reactie te kunnen plaatsen.